...

finlanders

miten kaikki
alkoi

Idea tiimiytymisestä tuli oikeastaan ”hetken mielijohteesta” kun Teuwo82 ehdotti OpelOnPop:lle GTFR SuperGT-sarjan puolessa välissä että ”Mitäs jos perustettaisiin tiimi?”. Kahden kuskin voimin ajettiin SuperGt-sarjan jäljellä olevat 3 osakilpailua ja GR4WD-sarja kokonaisuudessaan.

Pikkuhiljaa puheryhmissä tutustuttiin muihin kuskeihin ja siitä sitten, kuin varkain, iso pyörä lähti todellakin pyörimään ja tällä hetkellä Racing Team Finlanders Ry koostuukin jo kuudestatoista voitonnälkäisestä ja kilpailuhenkisestä kuskista.

Tiimissä vallitsee rento ja avoin tiimihenki jonka jokainen voi tulla toteamaan puheryhmään. Tiimityöskentely on saumatonta, tiimikavereita autetaan ja tuetaan kaikissa haasteissa.

Tietoa ja taitoa jaetaan tiimiläisten kesken mahdollisimman paljon, jotta jokainen jäsen kehittyy huippuunsa ja Racing Team Finlanders ry:n kuljettajat haastavatkin jo kärkitiimejä.

Racing Team Finlanders Ry

Y-tunnus:3144904-6

Jos haluat liittyä yhdistykseen tai muuten tukea toimintaamme niin otathan rohkeasti yhteyttä alla olevalla lomakkeella ja olemme sinuun pikaisesti yhteydessä! Kiitos!

RACING TEAM FINLANDERS

Tervetuloa tutustumaan yhdistyksen sivuille ja sen toimintaan sekä myös Sim Racing maailmaan.

KALENTERI

Racing Team Finlanders ry Y-tunnus:3144904-6

Uusimmat Uutiset

Seraphinite AcceleratorOptimized by Seraphinite Accelerator
    Turns on site high speed to be attractive for people and search engines.